Download nu de Bashers Gameclub-podcast – SSX



Tijdens de tweede Bashers Gameclub spraken Niels ’t Hooft, Menno Schellekens en gamedesigner Sander van der Vegte vanavond met het aanwezige publiek over de nieuwste SSX. Het gesprek duurt 1 uur en 5 minuten, en is mede mogelijk gemaakt door Dutch Game Garden en Claynote.

De volgende Bashers Gameclub gaat over Journey en begint om 20.00 uur op donderdag 3 mei, in de Dutch Game Garden in Utrecht. Kom langs of luister live! Meer info op de Gameclub-pagina.

 

7 reacties

  1. Martijn · 20-4-2012 · 1.01 uur

    Wow, staat er supersnel op! Leuke aflevering weer :)

  2. Mark · 21-4-2012 · 13.00 uur

    Redelijk vermakelijk maar wat een gebrek aan kennis over SSX zeg .. Zoveel feitelijke onjuistheden .. en er is duidelijk te merken dat het spel hooguit een paar uur is gespeeld.

  3. Niels ’t Hooft · 22-4-2012 · 9.39 uur

    Kun je voorbeelden noemen, Mark?

  4. Mark · 22-4-2012 · 15.24 uur

    Ja, Sander heeft het over de afdaling in SSX Tricky die een half uur duurt. Tricky heeft helemaal niet zulke afdalingen - hij is in de war met de afdaling die je krijgt op het einde van SSX 3. Verder wordt er gesproken over het vrijspelen van nieuwe handschoenen, sneeuwboots etc. Dat kan helemaal niet in deze nieuwe SSX - de costumes zijn allemaal lazy re-skins. Verder wordt er constant gesproken over de Race It en Rick It modes, maar niemand heeft het over Survive It - een regelmatig terugkerende modus die je pas iets later in de game krijgt.

    Verder zit de hele discussie vol met aannames die als feiten gebracht worden. Als je gokt dat de developers op een bepaalde manier over de game dachten dan moet je dat ook zo zeggen - en het niet brengen als feit. Ik verwacht meer van een website als Bashers.

  5. Sander van der Vegte · 22-4-2012 · 20.10 uur

    Ik haal Tricky en SSX 3 inderdaad in de war. Mijn fout. Het vrijspelen van nieuwe items zit er toch echt in. Je haalt punten en koopt daarmee deze items. Als ik een andere item kies zie ik mijn statistieken veranderen, dus heeft het invloed op de prestaties van mijn personage (of wordt in ieder geval die suggestie gewekt). Survive it wordt besproken in minuut 49.

  6. Niels ’t Hooft · 22-4-2012 · 23.25 uur

    @Mark: Het lijkt me duidelijk dat je in het publiek moet zitten, de volgende keer dat we het over SSX hebben of een andere game die je aan het hart gaat ;)

  7. Joris · 23-4-2012 · 13.08 uur

    Aardige podcast, maar het zou leuker voor de discussie zijn als er ook gespreksdeelnemers waren die juist enthousiast over het spel zijn. Het is nu een beetje kritiek uiten, en alleen het publiek heeft soms een weerwoord.

Volg de reacties op deze post via RSS

Plaats een reactie

Registreer je als vaste gebruiker. Heb je dit al eens gedaan, log dan in.

Hou de discussie menselijk en inhoudelijk. Reageer bij voorkeur onder je echte naam, met je foto als avatar (via Gravatar).

Toegestane HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>