Download nu de Bashers Gameclub-podcast – Zelda: Skyward Sword



Gisteravond, tijdens de eerste Bashers Gameclub, spraken Niels ’t Hooft, Menno Schellekens en Rogier Kahlmann met gamewetenschapper Joris Dormans en gamejournalist Gerthein Boersma, en met het aanwezige publiek, over Zelda: Skyward Sword voor de Wii. Het gesprek duurt 1 uur en 35 minuten, en is mede mogelijk gemaakt door Dutch Game Garden en Claynote.

De volgende Bashers Gameclub gaat over SSX en begint om 20.00 uur op donderdag 19 april, in de Dutch Game Garden in Utrecht. Kom langs of luister live! Meer info op de Gameclub-pagina.

 

5 reacties

  1. Sven · 7-4-2012 · 19.53 uur

    Heren,

    Tot nu toe leuke podcast (heb hem nog niet helemaal afgeluisterd). Vind met name de rol van Rogier sterk als linking pin tussen publiek en sprekers. Wel een beetje wegblijven bij de flauwe grappen.

    Inhoudelijk kan ik nog niet volledig oordelen omdat ik de podcast nog af moet luisteren.

    Het is te merken dat dit nieuw is voor jullie en voor mij als luisteraar. Maar als dit vaker heeft plaatsgevonden zal iedereen z’n draai en rol gaan vinden.

    Ik heb het nog niet gehoord ( wellicht komt t nog langs) maar ik hoor niemand vallen over de besturing van deze Zelda. Ik stoor me daar dermate aan dat ik gestopt ben met spelen. Ik mis de mogelijkheid om de camera goed te besturen. Heeft niemand anders dat van jullie?

    Keep it up bashers! Goed bezig.

  2. Arjen de Jong · 8-4-2012 · 15.36 uur

    Ik kan je uit betrouwbare bron berichten dat daar later in de podcast nog wel het een en ander over gezegd wordt. ;)

  3. ErikJ · 9-4-2012 · 20.51 uur

    Gisteren weer met veel plezier de podcast geluisterd! Altijd relaxed om op de bank te hangen met jullie verhalen. Tof dat er weer meer op de planning staan, ga ze zeker luisteren.

  4. Niels de Bruijn · 12-4-2012 · 18.47 uur

    Heel erg leuk om te beluisteren, zeker na een zeer lange absence. Ga zo door!

  5. Robert August de Meijer · 13-4-2012 · 13.37 uur

    Joris heeft een heel goed punt: het lichamelijke van het zwaard hanteren vind ik juist afdoen van het spel, want computerspellen zijn juist zo bijzonder vanwege hun democratische input.

Volg de reacties op deze post via RSS

Plaats een reactie

Registreer je als vaste gebruiker. Heb je dit al eens gedaan, log dan in.

Hou de discussie menselijk en inhoudelijk. Reageer bij voorkeur onder je echte naam, met je foto als avatar (via Gravatar).

Toegestane HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>