Hoe gebruik je games in je marketing? Bashers vertelt het je graag!



Games zijn leuk om te doen maar bieden ook volop mogelijkheden, bijvoorbeeld om in te zetten als reclame voor je bedrijf. Toch gebeurt dat nog maar mondjesmaat. Het valt namelijk niet altijd mee om games te gebruiken voor marketing. Een game is iets heel anders dan een commercial op televisie of een printcampagne. Daarom zijn er nog steeds bedrijven die op dit gebied kansen laten liggen. Als kenners van games en de industrie zien we dat met lede ogen aan.

Daarom organiseert Bashers in Business het seminar ‘Games in Marketing’. Het event is gericht op marketing- en communicatiemanagers en -bureaus die willen weten hoe ze games effectief kunnen inzetten om hun marketing- en communicatiestrategie te verbeteren.

Het evenement wordt georganiseerd door Ellen de Lange Ros en Joost Rietveld met hulp van Bashers, ervaren sprekers en gamebedrijven. Met slechts 50 beschikbare plaatsen en een interactief programma belooft het evenement persoonlijk en zeer waardevol te zijn! Wil je meer weten, ga dan naar de Bashers in Business-site.

Eén reactie

  1. Wormpaul · 22-10-2010 · 15.53 uur

    Succes heren & dames!

Volg de reacties op deze post via RSS

Plaats een reactie

Registreer je als vaste gebruiker. Heb je dit al eens gedaan, log dan in.

Hou de discussie menselijk en inhoudelijk. Reageer bij voorkeur onder je echte naam, met je foto als avatar (via Gravatar).

Toegestane HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>